Monday, January 14, 2013

Selamat Tahun Baru !



Assalamualaikum 
Selamat Tahun Baru ! saya tahu sudah terlambat untuk saya ucapkan di atas kekekangan masa.

First of All, terima kasih atas kesudian anda yang membaca blog saya.
Alhamdulillah Kebun Buluh rebung madu saya tumbuh dengan subur dan banyak benih yang saya telah perolehi dan juga rebung madunya setelah genap usianya setahun. Permintaan benih yang terus meningkat menguatkan lagi azam saya untuk terus kembangkannya. Walaupun, adakala benih yang saya tanam tidak hidup , namun 
saya tidak berputus asa. Inilah hasil Bila Kita bersabar. Semua Yang Kita dapat Dengan Izin Allah.

Oleh itu, saya ada sediakan kepada anda hasil2 saya dan aktiviti saya setelah 1 tahun mengusahakannya. ALHAMDULILLAH Terimakasih ALLAH.

Berada ditapak semaian, sebulan terpaksa menyediakan 300 hingga 500 benih untuk memenuhi pemintaan terhadap benih buluh madu baka china yang terus meningkat.


Inilah Buluh madu/manis baka Taiwan yang sedang membesar



Barisan buluh yang terpacak indah sejuk mata memandang, Pokok Kelapa Matag pun dah besar.


                                                                   

Sibuk memasukkan tanah ke dalam polybag


Inilah hasil benih buluh rebung madu
kepada sesiapa yang ingin membeli benih2 buluh rebung madu ini 
contact saya 
'' Halim : 0132935710 ''
InsyaAllah Permintaan anda akan saya cuba Penuhi 

Kepada mereka yang telah membeli juga sila hubungi saya untuk mendapat khidmat nasihat secara percuma berhubung segala masalah tanaman ini.

Thank you for your support

2 comments:

  1. ucapan tu tak terlambat lagi en halim ...yg terlambat jika kita tak teruskan usaha kita selama ini.. tak gitu en halim... puas hati kak ilah tgok gmbr2 yg dipost kan dlm setiap N3 en halim ni...kak dah eltak blog ni dlm blog masakan kak tu dlm RESEPI SUMBANGAN JY.. ADA JUGA resepi rebung dlm blog kak tapi sikit jer rasanya..

    ReplyDelete
  2. Salam en halim di mana alamat tapak semaian nya

    ReplyDelete